2. B
třídní učitelka Jitka Brožová
Vítám vás na stránkách třídy 2. B.
24.3.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS str. 50/2
str. 51/4
M - G - str. 74
23.3.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. 50/1 - zítra dokončíme stránku
DÚ - učebnice str. 75/5
M - PS - str. 44, 45
Rozcvičky - str.2 - celá, str. 3/6,8, str. 5/15
Domácí sešity a úkoly na víkend jsou u služby k vyzvednutí.
21.3.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. 49 - celá
str. 84/2
Písanka - str. 27 - 6 vět
str. 44 - 4 věty
Písanky jsou připravené u služby.
M - str. 33 - celá
str. 40 - celá
str. 41/1 - 7
Prv - PS - str. 45
Opakovali jsme ČR, měsíce v roce, rodinu - napíšeme si příště krátké opakování.
17.3.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. 48, 49/4, 5
M - str. 30/1, 3
str. 73
Prv - PS str. 44 cv. 4
Dobrovolný DÚ z prvouky - vytvořit rodokmen
15.3.
ČJ - PS - str. 47 - celá
str. 48 - cv. 1 jen levý sloupeček
Čítanka - str. 96, 97 - do příští středy
M - str. 27 celá
str. 28/1 - 4
str. 38 celá
str. 39/3, 5, 6
PRV - PS - str. 44/1, 2, 3
Učebnice - str. 44
10.3.
Úkoly pro marody:
Marodi tentokrát moc nezameškali, protože včera jsme se neučili vůbec a dnes jen 2 hodiny.
ČJ - PS - str. 47/4
učebnice - str. 72 - cvičení projít ústně
DÚ - 72/2 - stačí na papír
M - G - str. 72/1, 2
Úkoly na víkend jsem výjemečně nedala :)
7.3.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. 40/1, 2
str. 46/2, 3
M - PS - str. 25/3, 7
str. 35/1, 2, 3
PRV - PS - str. 43/3
učebnice - str. 43
3.3.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. str. 33 - 1. a 2. sloupeček
str. 45, 46/1,2
Čtení - str. íě - báseŇ naučit zpaměti do středy
Na sloh ve čtvrtek si děti přinesou plyšové zvířátko, budeme ho popisovat.
M - PS - str. 23 - celá, 24
G - str. 71
PRV - učebnice str. 43, PS str. 43/1, 2
Sbíráme vyfouklá vajíčka :)
28.2.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. 32, 38/1
Písanka - str. 15, str. 24
M - PS - str. 20/1 - 6
str. 22, 23/ 1, 7
PRV - PS i učebnice - str. 42
16.2.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. 31/ poslední sloupeček
str. 36 - celá, 37/2. tabulka
Čítanka - str. 88, 89
Otázky str. 88/1 a 89/2 celou větou do sešitu na čtení, kdo nemá, na papír.
Učebnice - opakování - do str. 67 (ústně)
M - PS - str. 16, 17/1,5
str. 19/1
PRV - PS - str. 41
učebnice - str. 41
14.2.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. 30/ cv. d), e)
str. 31/ cv. 3
Písanka - str. 8
M 2. díl - str. 14, 15/ 1, 2
PRV - PS - str. 40
učebnice - str. 40
10.2.
Úkoly pro marody:
ČJ - PS - str. 30/ cv. 1 a), b), c)
Učebnice - procvičovat cvičení na str. 64. Další kapitola je opakovací, takže mohou děti procvičovat i cvičení na dalších stránkách. Některá cvičení si mohou i napsat.
M(1.díl) - G - str. 87, 88
9.2.
ČJ - PS - str. 29 - celá, str. 35/11
Čtení - str. 82, 83 - vypracovat do sešitu na čtení otázky 1, 2 - celou větou
M - str. 11, 12, 13
PRV - PS - str. 39
učebnice - str. 40 - přečíst
Úkoly na víkend jsem všem dětem poslala.
7.2.
Úkoly pro marody:
ČJ - měkké souhlásky
PS - str. 28 cv. 1
Učebnice - ústně str. 62, 63
Písanka - str. 37 - zbytek vět
str. 6 - dokončit stránku
str. 7 - opsat slova s tvrdými slabikami
Děti mají stránky označené v písance.
M - PS - str. 9, 10/1,2,3,9
str. 11/ 1,2,3
Slovní úlohy str.6/4 a str. 7/4 - vyřešit na papír (zápis, výpočet, odpověď)
PRV - hodiny: PS - str. 39/1,2
2.2.
Úkoly pro marody:
ČJ - procvičujeme tvrdé slabiky
PS - do str. 27
učebnice - ústně cvičení str. 58 - 60
M - PS 2. díl do str. 8
PRV - PS - dokončili jsme str. 38
Na příští hodinu prvouky si děti přinesou papírové hodiny, pokud je již nemají ve škole.
Přeji dětem brzké uzdravení a budu se na ně těšit ve škole :-)