Školní poradenské pracoviště
Součástí školního poradenského pracoviště je u nás ve škole speciální pedagog a výchovný poradce, který uskutečňuje vlastní diagnostickou činnost u žáků, kteří ji vyžadují z výchovných, vzdělávacích, profesionálně orientačních, sociálních i jiných důvodů.
Organizuje individuální porady s rodiči při řešení výchovných a výukových problémů žáků.
U žáků s výukovými a výchovnými problémy projednává s rodiči souhlas k vyšetření v pedagogicko-psychologické poradně.
Zajišťuje koordinaci a spolupráci při osvětových a konzultačních akcích k problematice návykových látek a ostatních sociálně patologických jevů.
Poskytuje poradenskou činnost pro rodiče a žáky při volbě povolání.
Eviduje nabídku informace významné pro volbu studia na středních školách i učebních oborech.
Dokumenty pro inkluzivní vzdělávání
Informované sdělení rodičů (formát doc, formát pdf)
Poučení zákonného zástupce pro informovaný souhlas (formát doc, formát pdf)
Souhlas s možností vyšetření (formát doc, formát pdf)
Souhlas o povolení individuálního vzdělávacího plánu (formát doc, formát pdf)
Konzultační hodiny výchovného poradce 2022-2023
Mgr. Lenka Hanzlíková
e-mail: lenkahanzlikova@6zskladno.cz
Pokud potřebujete poradit, můžete přijít každé pondělí od 13:30 do 14:00, středu od 13:30 do 14:00 a pro kolegy ve středu od 16:00 do 16:30 vždy po předchozí dohodě.
Speciální pedagog
Mgr. Renata Kučabová
e-mail: renatakucabova@6zskladno.cz
Konzultační hodiny jsou každý čtvrtek od 15:00 do 15:30 hodin, nejlépe po předchozí telefonické nebo e-mailové domluvě. V případě potřeby je možné domluvit se i na jiný den.
Náplň práce:
Školní speciální pedagog provádí orientační speciálně pedagogickou diagnostiku, poskytuje péči žákům se speciálními vzdělávacími potřebami (žáci s poruchami učení a chování, mimořádně nadaní, sociálně znevýhodnění, se zdravotním znevýhodněním a postižením), věnuje se poradenské činnosti a metodickému vedení zákonných zástupců těchto žáků.
Speciální pedagožka připravuje a ovlivňuje podmínky ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, dlouhodobě sleduje a pravidelně vyhodnocuje komplexní péči o žáky s podpůrnými opatřeními. Věnuje se žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci skupinové nebo individuální speciálně pedagogické péče.
Školní speciální pedagog dodržuje etický kodex poradenského pracovníka.